Tel. 0297 - 324 364

Biemond & van Wijk Aalsmeer onderscheiden voor klanttevredenheid

Het team van Biemond & van Wijk krijgt de Klant Nr. 1-medaille overhandigd. Vlnr:  Dennis van Grieken (Service manager personenauto's Aalsmeer), Norbert Schmitz (Sales manager personenauto's Aalsmeer), Eberhard Kern (Managing Director Mercedes-Benz Cars Nederland), Jacco Biemond (Algemeen Directeur), Eric Eldering (Marketing manager), Tjapko Postma (Sales manager personenauto's Haarlem)

 

Persbericht - 7 februari 2018

Biemond & van Wijk onderscheiden voor klanttevredenheid


smart en Mercedes-Benz dealer Biemond & van Wijk is onderscheiden met de Klant Nr. 1 medaille omdat het bedrijf opvalt door de zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit heeft topprioriteit bij Mercedes-Benz Cars. Klanttevredenheid is namelijk de basis voor een ‘Best Customer Experience’. Daarbij zijn tevreden klanten belangrijke merkambassadeurs.


Klanttevredenheid is vooral belangrijk omdat dit hét startpunt voor loyaliteit is. Daarom onderzoekt Mercedes-Benz Cars de mate van tevredenheid van klanten al meer dan 20 jaar. Via online vragenlijsten kunnen klanten zich uitspreken over de kwaliteit van de dienstverlening van Mercedes-Benz Cars. Ook kunnen ze verbeterpunten aangeven. Zo vervullen klanten een actieve rol bij het verder verbeteren van de dienstverlening van het merk.


De klant altijd op Nr. 1 – in alles

De essentie van Klant Nr. 1 is dat klanttevredenheid structureel is geïntegreerd in alle processen bij een dealerbedrijf. Alles moet kloppen: van eerste contact, proefrit en offerte tot de aflevering van de auto en daarna de uitvoering van onderhoud en reparatie. Alle Mercedes-Benz medewerkers worden hier intensief op getraind.
Biemond & van Wijk Aalsmeer: onderscheiding voor klanttevredenheid
Bij de uitreiking van de Klant Nr. 1 Awards bleek wederom dat de complete Mercedes-Benz Cars organisatie zeer goed scoort als het gaat om de kwaliteit van de dienstverlening. smart en Mercedes-Benz dealer Biemond & van Wijk in Aalsmeer kreeg hoge waarderingscijfers van zijn klanten. Daarvoor kreeg Jacco Biemond van Biemond & van Wijk de Klant Nr. 1 medaille overhandigd. Biemond over de onderscheiding: “Wat we bij smart doen is kort en krachtig samen te vatten: ons complete, toegewijde team biedt van verkoop tot onderhoud en reparatie service van Mercedes-Benz niveau en daarbij koesteren we de warmte en de charme van het familiebedrijf. Door de combinatie van dat gevoel en premium service hebben we met smart een trouwe klantenkring opgebouwd, vooral in Haarlem, waar de compacte modellen goed tot hun recht komen.”

 

Hoge scores als startpunt

De Mercedes-Benz Klant Nr. 1 Awards werden dit jaar voor de elfde keer toegekend. Eberhard Kern, Managing Director Mercedes-Benz Cars Nederland, reikte de prijzen uit en zei daarbij het volgende: “De complete Nederlandse dealerorganisatie zet zich dagelijks om ons merkmotto ‘Das Beste oder Nichts’ waar te maken. Dat doen we met topproducten en met service van het hoogste niveau. Onze dienstverlening is allesomvattend en ontzorgend. En we zorgen ervoor dat onze klanten zich thuisvoelen bij Mercedes-Benz. We zijn trots op de hoge cijfers die we van onze klanten krijgen. Toch zien we die vooral als startpunt. We blijven ook in 2018 werken aan nóg beter.”